/Gulyás Zsolt: Jézus a pusztában./

"Igazság által leszel erős, ne gondolj a nyomorral, mert nincsen mit félned, és a rettegéssel, mert nem közelg hozzád. "Ézs.54.14.

Amikor első alkalommal szólt hozzám ez az ige akkor nagy mélységben voltam . Elveszítettem a munkahelyem, gyermekem a kábítószer szenvedélyétől próbált szabadulni én térdeimen az Úr előtt küzdöttem érte, és családjáért, mert közben gyermeket vártak.Miközben gyógyíthatatlan betegségemre derült fény,s az orvosok nem hosszabb, mint 6 hetet jósoltak nekem, s a férjem közben amig én élet-halál harcot vívtam mással vígasztalódott, s bár túl éltem a 6 hetet, ő 30 évi házasság után elhagyott és elvált tőlem. Mit mond az Úr? Igazság által leszel erős.Isten nem beszél a levegőbe. Van ok a bizakodásra kedves olvasó. Én még ma is élek, mind a négy kisunokám befogadta az Úr Jézust,de ez világosan szóló ígéret volt, hiszen azt ígérte az Úr ugyanott,:

"És minden fiaid az Úr tanítványai lesznek, és nagy lesz fiaid békessége" Ézs.54.13.

Kedves olvasó! Isten Neked is mondani akar valamit, csak nem hallod, mert nem vagy készen a hallásra,de ad neked halló fület és látó szemet, és bölcsességet csak kérj tőle.S akkor meglátod valóban nem kell félned, mert maga az Úr harcol érted.

" És ha összegyűlvén összegyűlnek, ez nem én tőlem lesz! Aki ellened összegyűl, elesik általad."Ézs.54.15.

süti beállítások módosítása